Ben jij er klaar voor om de wereld van Digital Out-of-Home (DOOH) te veranderen met creatieve en impactvolle campagnes?
Waarom zou je campagnes beperken tot alleen traditionele televisiereclame of online advertenties? Terwijl je met DOOH straten, winkelcentra en/of snelwegen kan verrijken met de meest creatieve, innovatieve, out-of-the-box concepten?
Begint jouw creatieve brein al op hol te slaan met inventieve ideeën? Schrijf ze op en doe mee aan de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam!
De afgelopen jaren hebben wij je al uitgedaagd om innovatief, creatief en vindingrijk te zijn – dit jaar gaan we voor extreme and beyond limits. Stel je digitale schermen voor die tot leven komen of zó de interactie aangaan met het publiek waardoor men er nog jaren over spreekt. Door mee te doen aan de Ocean Digital Creative Competition heb jij nú de mogelijkheid om iets buitengewoons te creëren – Challenge the status quo in DOOH.
Ocean Outdoor Nederland heeft een landelijk netwerk waar dagelijks meer dan 20 miljoen contacten mee worden bereikt. Het netwerk bestaat grotendeels uit groot formaat digitale schermen, met als voorbeeld digitale schermen van 108m2 langs de drukste snelwegen, een dubbelzijdig roterend scherm van 17m2 aan het plafond van een luxueus winkelcentrum of schermen van 11m2 tot 80m2 in drukbezochte winkelgebieden. Met in totaal 187 digitale schermen verspreid over onder andere topsteden, -snelwegen en -winkelcentra is Ocean het grootste creatieve (D)OOH-platform in Nederland. De mogelijkheden zijn eindeloos, niets is te gek!
Ga jij met jouw idee de DOOH-wereld op zijn kop zetten? Schrijf je in en laten we samen iets onvergetelijks creëren. If you win, we will make it happen!
Interesse?! Doe mee via deze onderstaande link: